söndag 14 april 2013

Dag 3

Dagen började med ett migränanfall. Inget konstigt med det, dom brukar komma ca 2 ggr/mån. Men nu får jag inte ta mina vanliga migräntabletter, så det blir lite mera spännande. En Citodon funkade dock rätt bra, och jag fyllde på med en till på eftermiddagen.

För övrigt inget särskilt under dagen. Körde igenom träningsprogrammet jag fått en gång och körde 15 min på motionscykeln. Efter middagen kom maken och vi gick en promenad. Sen kom illamåendet tillbaka, och jag fick nog i mig tabletten för sent, för den kom upp igen. Dom verkar hålla i ca 12 timmar, så jag får se till att vara med och ta en i tid framöver.

Det enda som återstår av dagen nu är att klämma i sig alla tabletter - och behålla dom!

4 kommentarer:

  1. Hoppas lite spännande TV-golf underlättar kvällen. Kram från A o AC.

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte alls förstå hur golf kan underlätta på något sätt...men det finns okända världar kvar att upptäcka! Hoppas att du inte har alltför tråkigt och att du sover bra.
    Stor kram
    från Ann-Marie (som håller på att se om alla Sopranoavsnitt och säsonger, bra mycket roligare än golf eller?)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... Nej jag inser att det är svårt att förstå. Men det har varit perfekt förströelse för mig den här helgen.
      Kram

      Radera