torsdag 26 september 2013

Dag +167: Jag slipper räkna kalorier

Efter 22 kom dottern förbi med grejer efter ett möte på stan. Det var låst och lite krångligt att komma in, men hon krånglade sig igenom till slut.

Natten var ok. Totalt under gårdagsdygnet blev det bara 4 diarréer, en halvering mot tidgare. Däremot en massa gaser i magen som måste ut! Idag verkar det vara mera fart på magen, men tranden är ju åt rätt håll i alla fall.

Dr Petter kom på rond. Han var nöjd med utvecklingen, och sade att jag inte behöver räkna kalorier längre om jag fortsätter få in mig som jag gör. Näringsdroppshotet varkar vara avvärjt för denna gången!

Känner yrsel när jag reser mig upp ibland, men jag försöker ta det försiktigt så går det bra.

Maken kom förbi på lunchen och hämtade och lämnade grejer, och snackade lite.

4 kommentarer:

  1. Härliga nyheter! får du ha doftljus på rummet ? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha... vet inte. Det kanske blir för explosivt med öppen eld!!!!!

      Radera
  2. Jag ska till Huddinge för spirometri idag kl 14:30. Om du vill ha ett litet besök så kommer jag gärna förbi? Skicka mig ett sms om var exakt du ligger i så fall :-)

    SvaraRadera