måndag 4 augusti 2014

15½ månad: Bältrosen är på bättringsvägen

Gurkplantan jag fått av dottern
blommar för fullt, och det har
börjat komma små minigurkor!
Jag har fortfarande en ständig svag huvudvärk och lite ont i halsen, örat, gommen, skelettet och huden, men det har blivit betydligt bättre. Samtidigt som det gör ont har det blivit som en slags domnad i huden. Det känns mycket märkligt. Sen i torsdags har jag inte tagit några värktabletter, dels för att dom ändå inte tar bort hela smärtan och dels för att det blivit så pass bra så jag kan leva med det. Hoppas det fortsätter så här så jag snart kan lägga den här episoden till handlingarna.

Semestern i stugan är slut, och i helgen var vi på en golfhelg vid Bråviken med familjen. Mycket trevligt. Veckan innan var det golfresa till Åland med makens föräldrar. Mycket trevligt det med! Men nu väntar lite mera vardagslik tillvaro. Nästa vecka är det återbesök på käkkirurgen, och dom två sista veckorna i augusti ska jag åka på onkologisk rehabilitering i Falköping. Det ska bli mycket intressant! Sen är jag förhoppningsvis redo för att börja jobba igen på deltid 1/9.

1 kommentar:

  1. Oj Anna-Karin vad tiden går. Skulle vilja träffa dig innan du hinner åka iväg, men är inte säker på att nästa vecka funkar. Men OM, hur ser torsdag-fredag ut för dig? Vi kan väl höras i början av veckan? Svara gärna på FB, går ju inte så ofta in här.. . men nu blev det så här.
    Stor kram och trevlig helg,
    Christina

    SvaraRadera