måndag 11 februari 2013

Snöandet fortsätter!

Den här bilden är för att ni på södra halvklotet ska
se vad ni slipper!
I fredags kom föräldrarna med mina favoritkakor, hembakade! Nu snålar jag och tar en eller max två till förmiddagskaffet varje dag!

Veckans blodprov är avklarat. Inte det smärtfriaste jag varit med om, men definitivt det snabbaste!

Nu blir det ingen sjukvård (förrutom dom dagliga tabletterna) förrän på måndag då det är dags för benmärgsprov igen. Jag ska försöka vila ett tag varje dag tills dess, för nu är jag trött!

2 kommentarer:

  1. Vila, träna och ät upp dig tänker jag även om jag inte vet hur du ser ut. Mika ligger 10-12 kg minus och nu önskar man att han hade haft mera hull från början. Förutom gokakor är frukt och proteiner mums för kropp och själ.
    Kram Monne.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för råden! Jag har visserligen att ta av, men har varit inne på samma linje, så jag håller inte igen! Det är skönt att höra att jag tänker rätt!
      Hoppas Mika kommer igång snart och det börjar gå åt rätt håll!!!!
      Kram
      Anna-Karin

      Radera