måndag 18 februari 2013

Snart semester!

Har tagit benmärgsprov och blodprov på morgonen och träffat doktor E. Alla prover är jättebra, HB:t är 121 (mycket bra för att vara mig) och trombocyterna är nere i 525. Även dom vita är normala. Jag undrade om cellgifterna inte funkat eftersom blodvärdena inte påverkats, men det har inget samband sade doktor E. Cellgifterna gör så sammansättningen i benmärgen förändras och blodvärdena eventuellt förbättras. Benmärgsprovet kommer att visa om det har tagit ordentligt, men E, tycker att det ser mycket bra ut.

Nu åker jag på semester i nästan tre veckor, och förhoppningsvis kommer jag att sysselsätta mig med bad, golf och upptäcksfärder, och inte ha anledning att rapportera några sjukdomsdetaljer här. Nästa behandlingsomgång börjar 11/3, så då återkommer jag!

2 kommentarer:

  1. Låter helt underbart!Ha det så skönt :)

    SvaraRadera
  2. Nyckelpigan, önskar dig en fantastisk, jättehärlig, underbar semester.
    Kram moster

    SvaraRadera