måndag 20 april 2015

24 månader: Gynekolog-besök

Ett domherre-par höll oss
sällskap på landet i helgen!
Idag var jag på gynekologbesök för att kolla att allt är OK inför 2-årskontrollen. Det är det! Det gick snabbt att klämma känna och titta med ultraljud. Inga konstigheter i den regionen. Sen ägnade vi resten av mottagningstiden åt att prata om golf. Hon är trevlig, min gynekolog!

I morgon har jag bokat in en träningsklass. Den första sen jag fick min senaste förkylning för tre veckor sedan. Men nu är febern borta och hostan och snuvan bara marginell. Det ska bli skönt att komma igång med träningen igen!

Om två veckor är det tandläkarbesök och det slutliga 2-års-läkarbesöket. Sen misstänker jag att kontrollerna kommer bli betydligt glesare; både blodprov och läkarbesök. (Det märks att jag inte förväntar mig några som helst komplikationer, va?!)

1 kommentar:

  1. Allt låter helt utmärkt:) ha det kul på träningspasset!!!

    SvaraRadera