fredag 1 maj 2015

25 månader: Tandläkarbesöket uppskjutet

Min stjärnmagnolia blommar.
Det damp ner ett nytt brev från käkkirurgen med en ändrad undersökningstid. Nu är det flyttat till 15/6, d.v.s. en dryg månad efter läkarbesöket då resultatet ska gås igenom! Ja, ja, jag förväntar mig inga överraskningar, så dom får väl höra av sig i efterhand om det skulle vara något. Värre är att det krockar med ett viktigt möte på jobbet, men jag kollar om det går att flytta mötet. Annars får jag väl flytta tandläkarbesöket IGEN!

Annars har golfsäsongen här hemma i Sverige kommit igång för min del. Två rundor förra helgen och en i tisdags. Det är en påtaglig skillnad från förra sommaren - även mot slutet när jag ändå var som piggast. Även om bollträffen fortfarande blir lite si och så emellanåt, så går slagen generellt längre - mer som det var före transplantationen. Och jag orkar gå en hel runda och dra vagnen uppför alla backar utan problem. Det är en njutning bara det!

1 kommentar:

  1. Låter härligt med golfen, vilken känsla det måste vara att återfinna krafterna:). Vacker blomma.
    Stor kram

    SvaraRadera