måndag 1 september 2014

16½ månad: Jobbstart på deltid

Idag var det dags för blodprov igen. Egentligen var det förra veckan, men då var jag ju bortrest. Jag har läkarbesök imorgon, så resultaten kommer att vara framme tills dess i alla fall.

Idag var det också dags att börja jobba på 25%. Det känns väldigt bra efter uppladdningen på Mösseberg. Eftersom jag är egenkonsult har jag inget stort företag bakom ryggen som kan anpassa
en arbetsuppgift till 25%. Mitt jobb just nu består i att försöka hitta ett deltidsuppdrag inom projektledning, kvalitetsarbete eller annan administration. Hör av er om ni vet någon som har något behov av deltidshjälp!

Svängde förbi hos föräldrarna och fikade. Dom hade tillsammans med bröderna och svägerskan köpt en fantastisk bukett med rosor till mig för att gratulera till jobbstarten. Vilken glad överraskning! Tusen tack!


3 kommentarer:

  1. WOW! Stort GRATTIS till återgången! Vad glad jag blev när jag läste detta. Hur känns det? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns jättebra! Jag är så himla taggad efter rehaben. Nu gäller det bara att hitta ett uppdrag!

      Radera