måndag 15 september 2014

17 månader: Allt är bara bra

Mina lila paprikor är mogna nu!
Ingenting har hänt, men jag får oroliga frågor när jag inte skriver nå't här, så det får bli en liten "status quo"-blänkare.

Jag mår fortfarande alldeles utmärkt. Går och tränar på SATS två gånger i veckan; antingen på pass eller kör mitt personliga träningsprogram som jag fick på rehab:en. Benen är fortfarande rätt svaga och kortison-magen sitter kvar, men det ska jag förhoppningsvis få bukt med vad det lider. Förkylningen är borta och magen funkar rätt bra. Näsan kliar fortfarande lite från bältrosen, men det är inte särskilt störande. Jag äter inga mediciner eller tillskott längre. En alldeles vanlig vardag alltså, som jag har längtat efter!

Just nu försöker jag få kontakt med S:t Eriks ögonsjukhus för att kolla vad som hänt med min kallelse till grå starr-operation. För 3 månader sedan fick jag ett brev där det stod att jag skulle kallas till läkarbesök om 2 månader, så det borde ha varit dags nu!

Senare: Dom ringde just tillbaka från S:T Erik, och jag fick en återbudstid på onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar