tisdag 20 maj 2014

Dag +404: Andra TBE-vaccinationen

Tovsippa
Idag var det dags för den andra TBE-sprutan. Den tredje ska tas om 5-12 månader, så jag får väl lägga in en påminnelse i kalendern.

Jag mår rätt bra annars. Är lite skakig och saktar in i uppförsbackarna, men jag känner mig piggare. Spelar jag 18 hål golf får någon hjälpa mig att dra vagnen. I slutet stapplar jag fram med värkande fötter och rygg, men det går!

På måndag är det läkarbesök igen. Det ska bli spännande att höra provresultat, och se om jag kan dra ner ytterligare på medicineringen.

Nu kommer några dagar med högsommarvärme enligt metrologerna, så gå ut och njut! Det ska jag göra

2 kommentarer:

  1. Du gör det bra som går en hel runda. Njut du också av värmen. Den har kommit till oss också.
    Kram Monne

    SvaraRadera
  2. Tillbaka från en vecka i Grekland och uppdaterat mig på din sida. Ser också fram emot att veta vad din läkare säger i morgon! Bra jobbat med golfen och hoppas du haft en skön helg.
    Kram
    stjärnsyster din

    SvaraRadera