tisdag 15 april 2014

Dag +369: Provtagning i vårsolen

Magen känns bättre och bättre. Illamåendet är inte helt borta, men på en lägre nivå, och jag kan äta mycket mera nu. Hoppas det håller i sig!
Nu är våren verkligen här. Förra året var
jag inlagd och missade det mesta av
våren, så jag njuter extra mycket i år!

Igår var jag väldigt trött efter att ha spelat 9 hål golf både på lördagen och söndagen, så jag vilade och sov väldigt mycket. Idag är jag betydligt piggare igen.

Dagens provtagning gick utmärkt. Det är så skönt att inte behöva sticka om på flera ställen, utan det sprutar bra på första försöket. Tre rör behövdes bara idag.

4 kommentarer:

  1. Grattis på 1-års dagen! Det är ett stort steg att fylla ett.
    Hoppas att det blir mer golf och god mat under påskhelgen.
    Ha det gott. Kram Monne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det är verkligen en milstolpe! Vi får se om vi kan klämma in lite golf på annandagen. Annars blir det nog bra ändå.
      Stora kramar till er!

      Radera
  2. Grattis på 1-årsdagen och jag är så glad att du mår bättre! Jag önskar er alla en Glad Påsk och hoppas att vi kan ses nästa onsdag (den 23).
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Ja, jag har skrivit in 23/4 i kalenden. Vi kanb väl höras på tisdagen om tid och upplägg!
      Kram

      Radera