måndag 2 december 2013

Dag +232: Provtagning

Har varit på veckans provtagning. Det går jättebra varenda gång nu, så det verkar som att ådrorna har återhämtat sig från skörheten. Har inga blåmärken heller, så det går åt rätt håll!

Annars har jag dom senaste fyra dagarna tittat på golf från Leopard Creek i Sydafrika, precis på gränsen till Krugerparken. Vilken otroligt häftig sändning! Dom zoomar in i parken och visar elefanter, norhörningar, flodhästar antiloper, giraffer, lejon, bufflar och en massa andra djur. Även på själva golfbanan finns det krokodiler, flodhäst, antiloper och annat. Synd att tävlingen är slut. Och vad jag längtar till att åka på safari!!!!! Men det blir inte den här vintern i alla fall.......

3 kommentarer:

  1. Härligt med alla bra värden! Hoppas bara att GVH:n också ger med sig. Faktiskt konstigt att du fått någon GVH över huvud taget - jag menar, du och jag som är såna vänliga, ödmjuka och försynta själar ;-)
    Fast jag förstår vad du menar när det gäller golfen och alla djuren. Som tur är verkar de inte ha bråttom i hettan, så de ligger nog kvar när du kommer ner så småningom. Lovar att ta massor med foton och filmer åt dig:-) Kram /lb

    SvaraRadera
  2. Nej, ingen av oss är ju särskilt envis, så jag förståtr inte varför cellerna inte ger med sig och bara samarbetar......
    Jag ser fram emot massor med finba foton! Du får filma en hel dag så jag får sitta hemma sen och spana och sucka över att det inte kommer några djur, och sen jubla när det syns några impalas! Längtar verkligen!

    SvaraRadera
  3. jag har en bestämd känsla av att ni är rätt envisa båda två vilket kanske kan förklara GVHn....och det är nog också väldigt bra tror jag, undrar om våra personliga egenskaper sitter i våra celler förresten, eller det kanske sitter en bit här och en bit där?? Verkar bestämt som om du ska till Sydafrika "lillebror". Ha det så bra där., synd att du missar snön som ska komma i massor snart!
    Kram syssling A-M

    SvaraRadera