tisdag 11 juni 2013

Provtagning

Var en snabb sväng  (2,5 timmar från avresa till hemkomst - kortare blir det inte) till Huddinge idag för provtagning. Snabb-HBt visade på 81-82, så vi förbereder för transfusion på fredag. Förberedelsen består i att dom tar ett "Bas-test" som visar vilken blodgrupp jag har och ska få. Bas-testet håller i 4 dagar, och sen måste man ta ett nytt, för det kan ändra sig i min situation.
Datasystemet låg nere igen (läste i tidningen att dom hade flera timmars avbrott i onsdags när jag var där, men det var efter att jag åkt hem) så jag kunde inte få någon print på övriga värden.

1 kommentar:

  1. Anna-Karin,

    Det verkar ju onekligen som om du klarat de läskiga 15% chansen att dö i samband med transplantationen. Nu verkar det gå vägen med att du blir riktigt frisk också :) fantastiskt!

    Kram från Jane

    SvaraRadera