onsdag 19 juni 2013

Golfsäsongen är igång!

Den här veckan har jag spelat 2 st 18-hålsrundor utan bil! Härligt! Det hjälper förstås till att jag fick ett tillskott av röda blodkroppar i fredags och att mina snälla spelkompisar hjälper till att dra vagnen i uppförsbackarna, men i alla fall! Jag flämtar en hel del, men motion ska ju vara bra säger dom!

Var en sväng till Huddinge för att ta prover idag. På morgonen upptäckte jag att jag glömt ta tabletterna i gårkväll (distraherad av golfspelandet!) men det skulle inte tas något prov på koncentration av avstötningsmedicinen idag, så det påverkar inte proverna. Snabb-HB:t visade på 88, så jag klarar mig över helgen i alla fall så får vi se hur det är i nästa vecka.

Ha en skön midsommar alla läsare, så ska jag försöka göra detsamma!

1 kommentar:

  1. Ha en riktigt skön midsommar du med! På måndag åker jag till skåne i två veckor och har inget internet där, skickar ett mejl till dig innan jag åker.
    Kram
    och hälsa hela familjen!

    SvaraRadera