måndag 24 augusti 2015

28 månader: Återbesök efter framfallsoperationen

I fredags morse var jag på återbesök på GynStockholm och träffade dr Christina. Det hade läkt ihop fint och allt såg bra ut. Jag klagade på att det känns som det blubbar ut lite i alla fall, och så kan det bli sade hon. Det man ska göra är att behandla lokalt med östrogen för att stärka bindväven så det får jag köra igång med igen. Sen rekommenderade hon att jag går till en uroterapeut för att få hjälp med att träna upp bäckenbottenmusklerna. Det får jag väl också fundera på, men just nu är det lite mycket.

Annars är snuvan och slemhostan fortfarande vid liv efter nästan tre månader, men det blir ändå långsamt bättre. Det stör mig inte särskilt mycket, så det får väl hålla på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar