torsdag 20 augusti 2015

28 månader: Blodprov

Vi har haft en byrå på uteplatsen ett bra
tag. Nu skulle den till sopstationen, och
då visade det sig att getingarna gjort sig
rejält hemmastadda, Dom blev inte glada!
I morse lyckades jag klämma in ett blodprov på lokala labbet. Det är inte lika lätt nu när jag är en yrkesarbetande kvinna, men idag hade jag inga möten på morgonen, så då passade jag på.
Jag stod och bankade på dörren tillsammans med en massa andra när dom öppnade 7:30  och fick det avklarat. Det fick bli högerarmen igen trots att den brukar göra rätt ont, men jag vill spara vänstern som blivit väldigt ärrig. Det gick jättebra idag, så det beror nog mycket på handlaget hos den som gör det. Sen kunde jag åka till jobbet och vara där i hygglig tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar