fredag 14 november 2014

19 månader: Allt rullar på som det ska

Nu är det två veckor sedan starr-operationen, och jag får träna igen. Så igår kväll var jag på HotMojo (yoga-inspirerade rörelser i ca 40 graders värme). Det känns att jag inte har tränat på två veckor, men det är väldigt skönt att vara igång igen! Egentligen är det rätt fantastiskt så här 1½ år efter transplantationen: Den där nyinstallerade fabriken av främmande benmärg producerar blodkroppar som gör det dom ska. Jag är inte någon gasell på jumpan precis, men jag lever och kroppen verkar funka som det är tänkt. Tack lillebror för fabriken och svenska sjukvården för installationen!

Den här veckan är det inga sjukvårdsaktiviteter (förutom ögondropparna som fortsätter nertrappningen en vecka till), men nästa vecka ska jag gå och ta vaccination för säsongsinfluensan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar