måndag 14 juli 2014

15 månader: Jag mår bara fint!

Linköpingspionen har snart blommat ut
Tänkte bara rapportera läget så ingen behöver oroa sig: Jag mår bara fint!
Magen håller sig någorlunda lugn; den kan vara lite lös ibland, men ingenting onormalt.
Huden känns bättre; fotsulorna bränner inte lika mycket, och det kliar mindre på ryggen.
Lederna värker fortfarande, speciellt när jag har varit stilla en stund, och jag har svårt att öppna flaskor och andra förpackningar. Men det är ingenting som hindrar mig särskilt.
Honungsrosen doftar ljuvligt!
Jag har fått lite ont i halsen, men räknar med att det inte blir värre utan försvinner på någon vecka.

Så jag gläds åt den soliga sommaren, spelar golf, latar mig, fixar i trädgården och njuter av sällskapet av familj och vänner som kommer på besök i omgångar!

Hoppas ni också har det bra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar