tisdag 15 januari 2013

Gospelkör

Nu har jag efter mycket funderande fram och tillbaka anmält mig till Lasse Axelssons gospelkör (http://www.welovegospel.se/) som börjar 28/1. Jag kommer troligen inte kunna vara med på alla övningar, och kanske inte på konserten, men jag får passa på att njuta av övningarna så långt det går. Det är ju så himla roligt!!! Sjukvårds-teamet säger ifrån när blodvärdena blir för dåliga, så då får jag väl träna hemma istället. Stackars familjen!

Har inhandlat Vichyvatten som jag sköljer munnen med mot domnaden på inrådan av svägerskan. Det kan vara svamp. Magen flagar lite efter sprutorna, men blåmärkena börjar gå tillbaka. Illamåendet är bättre, men jag blir snabbt trött. På det hela taget mår jag utmärkt!

5 kommentarer:

  1. Heja, fyll på med stora doser av det du älskar. Själen blir så glad!

    SvaraRadera
  2. Kära stjärnsyster! Vad fint att du har lagt upp den här bloggen så att jag kan följa din behandling. Hoppas att du kan vara med och öva mycket i kören! Du kämpar på bra tycker jag. Stor kram Ann-Marie

    SvaraRadera
  3. Underbart med sång !! Vi tänker på dig ofta ofta Anna-Karin, skönt och läsa att du mår någorlunda bra :-D . Ps Leia tjatar om din kamera och vi har gömt vår här hemma och tack för bilderna W fick på mailen ;-). Massa kramar från oss

    SvaraRadera