måndag 21 november 2016

3½ år: Naprapaten, influensavaccin och förkyld

En flock sidensvansar slog sig ner i 
rönnen  utanför fönstret idag. Trevligt!
Läkarbesöket har blivit flyttat så det är först nästa vecka.

Förra veckan gick jag till naprapaten igen med min onda rygg, ljumske och ben. Troligen är det något som ligger i kläm och triggar igång aktiviteter i området som gör att det blir inflammerat och ömt. Hon knäckte och tryckte för att öka rörligheten och försöka lära kroppen att inte spänna sig i onödan eller nåt i den stilen. Det gjorde skitont, men jag tror faktiskt att det har blivit lite bättre. Ska dit igen i veckan och bli plågad!

I fredags tog jag också årets influensavaccination så är det gjort.

I slutet av förra veckan hade jag ont i halsen och feber. Sen krönte jag det hela med träning och två konserter med min kör igår. Idag är rösten helt borta, så jag har fått vara hemma från jobbet. Förhoppningsvis är det bättre imorgon, för jag har ett viktigt möte då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar