onsdag 21 oktober 2015

2½ år: Medicinkuren mor bältros avslutad

Efter en vecka med Valaciclovir hade symptomen på bältros minskat något, men var inte borta. Jag tänkte att det är bäst att göra det ordentligt när jag ändå håller på så jag körde andra veckan också. Det knöggliga utslaget under vänster näsvinge är fortfarande kvar, men svagare, och det pirrar fortfarande ibland men svagare, så det är väl så bra som det blir just nu. Tiden får göra resten. En positiv bieffekt är dock att förkylningen är helt borta nu. Alltid något!

Annars är allt bra. Jag har fått läkartid för 2½-årskontroll i slutet på november, och har bokat tid hos en uroterapeut samma vecka, så får vi se vad det kan ge.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken dag har du 2 1/2 års kontroll? tänkte om det passar in med min 3-månaderskontroll den 25 november!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. 27/11 kl 11.00. Miss på två dagar!!!
      Vi får träffas hemma istället.
      Kram

      Radera