måndag 14 december 2015

2½ år: Dags för hinken igen


För en dryg vecka sen kände jag mig lite skum i magen på kvällen och på natten var det hink-dags igen. Full fart tills magen och tarmarna var alldeles tomma. Och som vanligt var jag helt frisk på morgonen igen. Skönt att det blir mer och mer sällan. Vad jag kan se bakåt i bloggen var det i april sist.

Förra veckan påbörjade jag min Hepatit A och B-vaccination. Jag hade skyddet tidigare, och det känns vettigt att ha det nu också. Efter första sprutan ska jag ta en efter en månad och sedan en till efter ett halvår.

Förkylningen känns lite bättre. Snoret är fortfarande grönt och tjockt, och jag hostar en del, men med nässprej funkar det att klara av
Årets ljusstöp är avklarat så nu klarar
vi oss ett tag!
vardagen i alla fall. Drygt en månad har den hållit i hittills.

Kallelsen från hudkliniken har kommit. Jag har fått en tid i mellandagarna, så det krockar inte med något möte på jobbet i alla fall.

1 kommentar:

  1. Hinken har verkligen en bra illamåendefärg! Ja hoppas det blir typ minst ett år till nästa gång, om det nu måste hålla på. Vilken otrolig massa ljus! Låter som din förkylning inte tänker ge sig i första taget men hoppas du slipper den över julhelgen. Vi får satsa på att ses efter jul nån gång. Kram

    SvaraRadera